قیمت دستکش وینیل بدون پودر | خرید مستقیم از کارخانه دستکش وینیل

  • قیمت دستکش وینیل حریر OP PERFECT، دستکش وینیل رز مریم و STM به صورت همکاری چقدر است؟
  • تفاوت دستکش یکبار مصرف وینیل و دستکش نیتریل در چیست؟
  • بهترین روش خرید دستکش وینیل بدون پودر چیست؟
  • مرکز فروش دستکش وینیل اصفهان کجاست؟
  • مهم ترین موارد استفاده دستکش وینیل کدامند؟

دستکش وینیل چیست و کاربرد های آن کدامند؟

در دنیای امروز در مکان های مختلف جهت حرفه های خاص و مختلفی دستکش لاتکس 100 عددی مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر شما با انواع این دستکش ها در اینجا مهم ترین آن ها را نام می بریم:

  • دستکش لاتکس به عنوان اولین دستکش یکبار مصرف تولید شده
  • دستکش نیتریل به یک محصول دوستدار طبیعت از طرفداران بسیاری برخوردار است و روز به روز استفاده از آن بیشتر می شود.
  • دستکش وینیل یک دستکش قابل بازیافت با قیمت نسبتا مناسب قابل استفاده در کارهایی که نیاز به تعویض دستکش زیاد وجود دارد.
  • دستکش نایلونی دارای انواع با ضخامت مختلف است که در موارد بسیاری کاربرد دارد.
  • دستکش نئوپرن نسل جدید از دستکش های پزشکی هستند که بسیار مقاوم، دوستدار محیط زیست و بسیار پر کاربرد هستند و ویژگی های هر یک از دستکش های فوق را یکجا دارا می باشند.

دستکش های جنس لاتکس هم اکنون هم مورد استفاده قرار می گیرند ولی به دلیل اینکه در ساختار آن ها از لاتکس استفاده می شود و لاتکس باعث حساسیت های پوستی است؛ برخی افراد از استفاده از آن امتناع می کنند. موردی را که می توان به عنوان تفاوت دستکش نیتریل و لاتکس به آن اشاره کرد این است که دستکش های نیتریل فاقد لاتکس هستند به همین خاطر بعد از دستکش های لاتکس بسیار مورد توجه استفاده کنندگان به ویژه افرادی که دچار آلرژی ها پوستی می شدند قرار گرفت.

یکی دیگر از دستکش هایی که می تواند به عنوان جایگزین دستکش های لاتکس باشد، دستکش های وینیل می باشد؛ زیرا در تولید آن از لاتکس استفاده نشده ولی نسبت به لاتکس و نیتریل مقاومت کمتری دارد و از آن ها ضخیم تر و گشادتر است. دستکش های وینیل از کلرید پلی وینیل و چند روان کننده تولید می شود .به طور مثال هر سه دستکش لاتکس، نیتریل و وینیل به عنوان دستکش لاتکس بی رنگ نیز مورد استفاده قرار می گیرند؛ زیرا به لحاظ بهداشتی و مقاومت در امر آشپزی تضمین شده هستند.

در این عرصه تولید کنندگان مختلفی در داخل و خارج از کشور در حال فعالیت هستند که می توان یکی از معروفترین تولید کنندگان داخلی را به نام کارخانه دستکش حریر ایران نام برد. این کارخانه تمامی دستکش های نامبرده در بالا را یعنی دستکش لاتکس، نیتریل و دستکش وینیل حریر را به تولید می رساند و به طرق مختلف همچون فروش از طریق نمایندگی رزمد به بازار عرضه می دارد.

تفاوت دستکش یکبار مصرف وینیل و دستکش نیتریل

دستکش هایی که در قسمت قبل از آن ها نام بردیم، به عنوان دستکش های پزشکی نیز محسوب می شوند. دستکش های نیتریل از پلیمر سه گانه مصنوعی تولید می شود که از طریق لاستیک، یکبار ولکانیزه (فرآیند پخت لاستیک) می شود. همانطور که گفته شد در تولید دستکش های نیتریل از لاتکس استفاده نمی شود و این دستکش ها دارای ضخامت و انعطاف پذیری زیادی هستند، به همین دلیل می توان این ادعا را داشت که مقاوم در برابر پارگی یا سوراخ شدن هستند.

ولی دستکش های وینیل از کلرید پلی وینیل تهیه می شوند و جهت انجام کارهایی با دقت لمس بالا پیشنهاد نمی شوند. برای فهم بهتر این موضوع می توان به این مورد اشاره کرد که دستکش های نیتریل در جراحی های پزشکی توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرند ولی دستکش های وینیل به جهت معاینه های پزشکی خریداری و استفاده می شوند که این مورد باعث تفاوت قیمت میان آن ها می شود و دستکش های وینیل ارزان قیمت تر از دستکش های نیتریل هستند.

به عنوان یک تفاوت دیگر میان دستکش های وینیل و نیتریل می توان به این مورد اشاره نمود که دستکش های وینیل غیر استریل هستند و دستکش های نیتریل در برابر مواد شیمیایی و حلال های چربی و روغن ها مقاوم هستند؛ در صورتی که دستکش های وینیل چنین قابلیتی را دارا نیستند. شرکت حریر ایران در داخل کشور دارای نمایندگی های فروش زیادی می باشد.

یکی از این نمایندگی ها که فروش تمامی برند های معتبر خارجی و داخلی را به انجام می رساند و می توان از طریق آن از قیمت محصولات آگاه شد، بازرگانی رزمد در اصفهان می باشد، همچنین می توان از قیمت دستکش وینیل حریر و انواع دستکش نیتریل با برند مورد نظر را به صورت تلفنی از مشاوران این نمایندگی و یا به شکل اینترنتی از طریق مراجعه به وب سایت یعنی rozmed.ir آگاه شد.

بهترین روش خرید دستکش وینیل بدون پودر

بهترین روش جهت خریداری نه تنها دستکش های وینیل بلکه هر نوع دستکش با هرجنس و برندی خرید اینترنتی آن ها از طریق سایت های معتبر فروش نمایندگی های مربوطه آن ها می باشد. به طور مثال جهت تهیه دستکش های وینیل و یا دستکش نیتریل با برند مورد نظرتان می توانید به صورت اینترنتی به سایت فروش بازرگانی رزمد مراجعه نمایید.

در این وب سایت می توانید از تمامی شرایط فروش، ویژگی های محصول مورد نظرتان و حتی لیست قیمت آن ها آگاهی یابید و خرید اینترنتی دستکش وینیل مورد نظر خود را از این طریق به انجام برسانید. این روش موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شخص خریدار می شود و می تواند به راحتی محصول مدنظر خود را تهیه نماید.

یکی از تولید کنندگان دستکش های وینیل در ایران شرکت دستکش حریر ایران می باشد که به عنوان یک برند با سابقه در ایران به حساب می آید. بخش تولیدات خانگی شرکت دستکش حریر ایران تولید دستکش وینیل رزمریم را نیز انجام می دهد.

دستکش های وینیل به صورت بدون پودر تولید و به فروش می رسند. زیرا از آن ها بیشتر در اموری همچون آشپزی، آرایشگری، تمیزکاری، محیط های آزمایشگاهی و جهت معاینه بیماران در بیمارستان ها یا دندانپزشکی ها استفاده می گردد.

لیست قیمت دستکش وینیل ایرانی و خارجی

در این قسمت شما می توانید به جهت آشنایی و کسب اطلاع از برند ها و ویژگی های دستکش های وینیل با ما همراه باشید. دستکش های وینیل هم در کشور ما و هم در کشورهایی همچون آلمان، چین، هند و مالزی و دیگر کشور ها تولید می شوند. صادرات و واردات آن ها چه از طریق ایران و چه از طریق کشور های دیگر صورت می گیرد. این محصولات به بازار دستکش پزشکی ایران عرضه می شوند.

از میان برند های معتبر به عنوان بهترین دستکش های وینیل که تولید داخلی محسوب می شوند و صادرات آن ها به دیگر کشور ها امکان پذیر می باشد می توان به برند حریر، رویال، پوش اشاره نمود و همچنین می توان محصولاتی که به عنوان تولید خارجی وارد کشور می شوند برند هایی همچون لیبرتون، اپی پرفکت،spa، مدیکال و … را نام برد.

خریداری انواع دستکش وینیل با برند هایی که ذکر شد از طریق نمایندگی های فروش که به صورت سراسری کل کشور را تحت پوشش قرار می دهند، امکان پذیر می باشد. همچنین جهت اطلاع از قیمت آن ها و نحوه خریداری می توانید با مشاوران تلفنی بازرگانی رزمد تماس حاصل فرمایید.

بزرگترین مراکز فروش دستکش وینیل اصفهان، تهران و شیراز

قیمت دستکش های وارداتی خارجی به دلیل اینکه در داخل تولید نمی شوند به صورت هفتگی در نمایندگی های فروش کشور به روز می شوند. مشتریان می توانند خرید خود را به صورت عمده و تکی انجام دهند .به عنوان یکی از مراکز فروش دستکش های وینیل در شهرهای اصفهان و تهران می توان به نمایندگی فروش رزمد اشاره کرد. این نمایندگی ها روش های مختلفی را جهت دستیابی و خریداری مشتریانشان فراهم آورده اند که میتوان به تماس تلفنی با مشاوران آن ها، سایت اینترنتی این نمایندگی یعنی rozmed.ir و یا مراجعه مستقیم به این نمایندگی اشاره نمود.

قیمت دستکش وینیل در مقایسه با قیمت دستکش های لاتکس و نیتریل پایین تر می باشد که می توان یکی از دلایل آن را این دانست که این دستکش ها برای انجام کارهایی که به دقت لمسی بالایی نیاز دارند مناسب نیستند، ولی می توان از این جهت آن ها را برتر از دستکش های لاتکس دانست که باعث ایجاد آلرژی های پوستی نمی شوند و از نیتریل و لاتکس ضخیم تر و گشادتر هستند.

همانطور که قبلا گفته شد نمایندگی های فروش در کشور عرضه تنها یک محصول را نیز بر عهده ندارند یعنی نمایندگی هایی همانند بازرگانی رزمد به عنوان نمایندگی فروش دستکش نیتریل، لاتکس و وینیل با برند های مختلف در سایز های مختلف می باشد. برای آگاهی از قیمت به روز شده دستکش ها روی لینک زیر کلیک نمایید.

کارخانه دستکش وینیل

کارخانجات مختلفی در عرصه تولید دستکش لاتکس در کشور در حال فعالیت هستند. این کارخانه ها با تولید و واردات دستکش ها و از طریق فروش محصولات به نمایندگی ها و عرضه آن ها به بازار این دستکش ها را به مشتریان ارائه می نمایند، همچنین برای مشتریان این امکان وجود دارد که بتوانند برای خریدی با هزینه کمتر محصول مورد نظر خود را از درب این کارخانه ها تهیه نمایند.

دررابطه با قیمت دستکش ها می توان گفت که دستکش هایی که به عنوان تولیدات خارجی وارد کشور می شوند در مقایسه با قیمت دستکش های تولید داخلی قیمتی بالاتر دارند که این نشان از پایین بودن کیفیت محصولات ایرانی نمی باشد و تنها به دلیل برند خارجی بودن دستکش های وارداتی است. به طور مثال قیمت دستکش وینیل حریر قیمتی پایین تز از دستکش وینیل اپی پرفکت دارد.

دستکش های نیتریل به دلیل داشتن انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی بسیار پرکاربرد هستند و همچنین دارای مقاومت بالایی نسبت به دستکش وینیل و لاتکس می باشند.این دستکش ها همانند وینیل جایگزین بسیار مناسبی برای دستکش های لاتکس هستند زیرا در تولید آن ها از ماده لاتکس استفاده نمی شود.به سبب داشتن تمامی این ویژگی ها دستکش های نیتریل هم به عنوان دستکش جراحی نیتریل و هم به عنوان دستکش معاینه نیتریل به حساب می آیند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهند.