چسب بتن پارسیک که بعد از استفاده نیاز به ترمیم ندارد

برای مدت طولانی، PVA شروع به استفاده به عنوان یک افزودنی مفید برای ملات سیمان کرد. هدف اصلی بهبود کیفیت ملات ماسه سیمان است. این ماده چسبنده به شما امکان می دهد بتن پلاستیکی بیشتری را دریافت کنید که فوراً به سطح می رسد.

یک امولسیون چسب بتن پارسیک سفید بر پایه پلیمر پلی وینیل استات با قوام خامه ترش است. این چسب عملاً بی بو، غیر سمی، سازگار با محیط زیست است، می تواند برای مدت طولانی بدون از دست دادن خواص نگهداری شود.

 

چسب در برابر رطوبت مقاوم نیست. به شکل مایع به راحتی در آب حل می شود. با این حال، در طول فرآیند انجماد، پلی وینیل استات پلیمریزه شده، رنگ خود را از دست می دهد و در برابر آب مقاوم می شود.

پس از اتصال، سطح مقاومت کششی تا 1300 گرم بر سانتی متر مربع را به دست می آورد که نشان دهنده استحکام بالای پلیمر سخت شده است.

پلی وینیل استات می تواند دمای پایین را تحمل کند و در عین حال خواص خود را حتی در دمای 20- درجه سانتیگراد حفظ کند. این پلیمر می تواند تا سه چرخه انجماد و ذوب را طی کند.

پلی وینیل استات به خودی خود در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم نیست، اما این خاصیت را در مخلوط بتن به دست می آورد، بنابراین می توان از آن برای ساخت سازه ها، کف برای استفاده در فضای باز استفاده کرد.

این با مشاهده نسبت خالص بتن و مخلوط PVA به دست می آید. مقدار آب نباید بیش از 5 درصد باشد. همه انواع چسب را نمی توان استفاده کرد. دفتر PVA حاوی مقدار زیادی نشاسته و پرکننده های شیمیایی غیر ضروری است که خواص مخلوط سیمان چسب چوب را کاهش می دهد.

بسته به هدف مخلوط تهیه شده، نسبت های پلی وینیل استات سیمان تعیین می شود. به عنوان مثال، سنگ تراشی و سنگ تراشی به خواص ملات متفاوتی نیاز دارند.

یک معیار مهم برای انتخاب نوع چسب سیمان، رطوبت نهایی است که سازه تمام شده در آن کار خواهد کرد. بهتر است به مخلوط های بتن برای حمام، دوش و حمام استخر چسب اضافه نکنید و در عین حال پلیمریزه، سفت و مقاومت در برابر رطوبت به دست آورید.

به عنوان بیمه اتکایی، بهتر است از ترکیب چسب سیمانی برای چیدمان منطقه ای که دمای عملیاتی آن بالای 7 درجه سانتی گراد باشد، استفاده شود.