۱۲ ایده برای زیباتر شدن فضای منزل با استفاده از کاشی لیزری ضد قارچ!

کفپوش یکی از جزئیات اساسی در طراحی خانه است که می تواند هر طرحی را به تابلویی تبدیل کند که گویای زیبایی و ظرافت باشد و امروز در homify در این مقاله 12 ایده متفاوت و خلاقانه برای طراحی کف از کاشی های لیزری به شما ارائه خواهیم کرد.

لمس کاشی‌ها یکی از لمس‌های بسیار شگفت‌انگیز است که همانطور که در اینجا خواهیم دید، به جذابیت هر طراحی می‌افزاید.

شبیه سازی کاشی لیزری و دیوارها از نظر طراحی یکی از گرایش های بسیار شگفت انگیز در طراحی است و در اینجا طراح طرح دیوارها را از آجر سنگ و شبیه به شکلی که از کاشی های لیزری استفاده کرده تا طرح را با جذابیت واضح کامل کند.

کاشی های لیزری فقط برای کف نیست، استفاده از کاشی های لیزری برای دیوارها با کتیبه های عربی جذاب به خانه شما طراحی شرقی متمایز می دهد.

استفاده از کاشی های طرح دار با رنگ های دقیق انتخاب شده می تواند شکل راهرو و کل طرح را تغییر دهد به خصوص با انتخاب رنگ های روشن برای کاشی ها و رنگ های خنثی برای دیوارها مانند این طرح.

کاشی لیزری

بار دیگر کاشی های لیزری را در دکوراسیون می بینیم، نه تنها در طراحی کفپوش ها، در طراحی یک جنبه از آن کتابخانه در اتاق نشیمن که با نقوش اسلیمی فوق العاده طراحی شده است.

در پله های این راه پله کاشی های لیزری نقش عمده ای در طراحی راه پله و برجسته ساختن زیبایی آن داشتند، گویی نقاشی فوق العاده ای است که چشم هرگاه از این پله بالا می رود می بیند.

در کفپوش های حمام، کاشی های لیزری، همانطور که می بینیم، با انتخاب رنگ های خنثی در طراحی بقیه حمام، همانطور که می بینیم، درخشندگی شفافی به آن اضافه کردند.

اگر آشپزخانه شما کاملاً در رنگ های خنثی طراحی شده است برای شکستن این بی طرفی در طراحی نیاز به یک طراحی بدیع و متفاوت دارید و نقش دادن به کاشی های لیزری ایرادی ندارد و در برجسته سازی نقش فوق العاده ای خواهد داشت ظرافت آشپزخانه شما مانند آن تصویر است.